Brand in appartement

De brandweer van Maaseik is vrijdag 12 januari uit moeten rukken. Er was brand gemeld in een appartement op Ophovenstraat te Maaseik.

In het appartement had een elektrisch zitkussen brand gevat. De gemeenschappelijk rookdetector schoot in werking en de buren konden de 80-jarge bewoonster, die lag te slapen, tijdig wakker maken en veilig stellen.

De brandweer was snel ter plaatse en had de situatie direct onder controle. Er is geen grote schade en de bewoonster kon terug in haar appartement na controle.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here